iklan



Join us here
 Banner

Wednesday, April 4, 2012

salam kpda semua pengunjung blog aku ni.lma aku xbukak blog ni.rasa cm ada yg xkne jer ngn blog ni.terlebih dulu aku nk cerita skit la ttg blog ni.aku bukak blog ni sbab aku dlu mat rempit jgk.rempit sejati mmg ssh nk tgl kn rempit ni.walaupon umo agak da otai skit la.first aku buat blog ni aku buat sendri.walaupon aku ni xpakar it tpi aku try jgk wt blog ni sendri tnpa bantuan spa2.ni la hasil nye stelah sekian lma aku berjuang hahahaha.....sebut je nama mat rempit msti 
masyarakat akn fikir lumba haram peragut semua jenayah jenayah dtg dri matrempit.to semua salah xsemua matrempit mcm to.sebab kn seorang dua matrempit yg jahat hbs 1 treler busuk nama mat rempit.tpi kt blog aku ni aku akan bukti kan matrempit ada clas nye tersendri.matrempit ni sbanarnye mmg hebat.org jepon pon xsepandai matrempit kat malaysia.korg xcya korg tgk la video2 kat bawah ni bukti matrempit malaysia hebat........rempit la untuk sukan bukan untuk lumba haram.

No comments:

Post a Comment

kepakaran ank malaysia ex5 turbo JB

TURBO KRISS TEST RUN 300M

kepakaran anak tempatan perlu di gilap c90 turbo JB

MODENAS KRISS TURBO JB

KAKI SPRINT

mat rempit sejati

filem remp-it 2006 full movie

tonton dan follow blog ini

pededahan eksklusif buat duit di fb